Saturday, August 20, 2011

tak tau nk letak title ape

Salam..

Esok aku ngn family dh start nk kemas rumah.  Esok jugak kitorang baru nk mengecat.. [Ruang tamu je] Pastu Alhamdulillah rezeki ade skit tahun ni beli rak TV ngn Sofa td..Takdelah mewah pon, tp ttp bersyukur..Ce teke sape Interior Designer die? Of cos la aku.wohoo..Aku mmg gile wei decorate2 umah ni..Dulu aku pnh mtk kt arwah mak ngn ayah nk amek course Interior Design tp diorg tak bagi =(  

Mmg hobi aku yang paling aku addict decorate rumah. Tapi kalo bendenye takde utk decorate rumah mmg aku xkn wt la.kalo ade duit tu lainlah. Aku mmg tak boleh tgk perabot ni..Jenis aku, aku suke perabot kayu2..peh mmg cantik..Tp aku takdelah terer sgt decorate..My hubby pon tau psl hobi aku ni..Die pon sokong..Die kate nt dh kawen die serahkan kt aku utk decorate rumah..weeeee..Thx abg :)  Penah jalan2 kt KLCC ngn die, mata aku terpandang 1 kedai ni penuh ngn perabot2, aksesori cantik2, mcm org sasau dh aku..Dia geleng kepale je tgk gelagat aku. Nak wt camane, ok what dpt bini rajin mengemas, drpd dpt bini pemalas?hehe.

Ckp psl die, tetibe rindu pulak sama my muncits..Ermm belum berpeluang bukak pose ngn die taun nie..Dia paling suke ns goreng belacan aku..Sampai 2 kali die tmbh nasi..Pastu nk pikat ht die aku masak kentang goreng, ayam goreng ayamas..Lagi selera dia mkn..Hepi tgk die..Favorite die kntg goreng.. Same ngn aku...Kami gile kentang!Esp kntg goreng Mc'D!! ^__^

K Lah makin merepek pulak entry ni..Dah ler ckp sorg2..kekekeke... K lah, nk text dgn my muncit..Daaaa ^_______^


hbgn kami tlh menjangkau 3 tahun 4 bulan 13 hari =)

No comments:

Post a Comment