Sunday, September 4, 2011

Hadiah raya

Salam. Hari ni hari raya keenam.  Kesimpulannye, raya taun ni sgt best, walaupun sedih sbb tak dpt sambut raya ngn arwah mak utk kali keempat.  Tp aku masih bersyukur sbb ade ayah dan adik2. Diorang lah nadi aku utk hidup.  Selain tu, my incik ucop (MIU) haha. Kalo jejari runcing, die MIA kalo aku MIU. huhu.  

Berdasarkan tajuk diatas (mcm karangan SPM pulak), taun ni aku dpt hadiah raya dari my lebly boprend iaitu................................


Taraaaaaaaaa!!!

thanks dear
I really appreciate that












Dia beli cincin couple. 1 for me and 1 for him.  Sweet.. Tak pnh die sesuwit ini.ahaks. Taun ni kami bedua takde tema raya lah.  Maybe next year :)  


stlh sebulan tak melantak kfc, kami bereempat (aku,dia dan adk2) singgah kt KFC lepas beraya umah amir.hahaha.gile lapar.


*Amir tu kawan aku ngn dia. Amir tulah org yg menyebabkan aku dan si dia berkenalan dan berkapel shingga sekarang. Alhamdulillah dah 3 taun lebih. Moga2 kami berkekalan hendakNya. Amin 

No comments:

Post a Comment