Friday, August 19, 2011

no title

Kebosanan menghantui diriku ini.  Asyk muka aku je Facebook, muke aku je blogging, muka aku je twitter.  Haiyak! Depa pon dh buhsan ngn aku.  Nak text ngn muncit, die kat kelas pulak.  Bila la aku nak dpt keje ni.  Bosan lah.  Badan pun dah naik, stress jugak aku ngn lemak2 yang tak diundang ni.  Kuang ajo punye lemak.  Aku ade plan tersendiri untuk kuruskan badan bile dh kerja.  *plan die rahsia, tak bole bgtau*

ape la nak wat lagi ni. huwaaa. dah la kt belog ni aku bercakap sorang2. Dh macam ape dah. huahuahua.  bosan bosan bosan bosan bosan [makin besar pulak tulisan die ye x,sory beb..entry ni 'weng' sikit sbb dh bosan gile thp gaban :p]





mereka yang ku syg especially my family and myself :)

classmate yg aku syg DSK4S1


sahabat :
muncit eden :)
Sekian 

No comments:

Post a Comment