Thursday, August 18, 2011

Raya...Raya..Raya

Assalamualaikum uolss..

Kome dh wt persiapan raya ke belom?Aku belom lagi lorh..Tapi dh wt list dh ape yang nk dibuat menjelang raya ni.. Antaranya ialah kemas rumah, tanggal and basuh langsir yg dh berkarat tu(kekeke), pastu nk ubah kedudukan TV, hias2 sikit, dan byk lagi..penat la uollss..aku wt keje sensorang je..huhu...Kuih raya baru buat 1 jenis - cornflakes madu.  Aku yang wt tau uollss,jgn tekezut.hehe..Apa de hal, pempuan kan msti kene pandai masak,tol x?Tinggal lagi bbrapa hari ramadhan ni berakhir, sedih pulak =(

Bila dh besaq2 ni raya pon rase x bape meriah sgt. Dulu kecik2 aku,adk2 ngn spupu2 main redah je rumah je pegi beraya rumah orang..Yelah semata2 nk kumpul duit raya..hehe..Skrg ni duit raya pon tak dpt..dpt pon skit je..Syukur Alhamdulillah..

K lah, takde idea la nk tulis apa lagik..Dikesempatan ini aku nk ucapkan Selamat hari raya kepada korang..

:)


No comments:

Post a Comment